E-shop

  • -2800 ot. min. -1 elektromotory

    -2800 ot. min. -1 elektromotory (40)

    Elektromotory 3000 otáček

    Tyto elektromotory jsou právem zařazovány mezi nejkvalitnější v kategorii do 22kW. Série motorů AL a LC je určena jak pro běžné, tak i pro průmyslové aplikace. Skladem máme všechny provedení a rozsah výkonu je velmi rozsáhlý od 0,09kW až do 500kW. Elektromotory s 3000 otáčkami mají 2 póly a třídu izolace F. Třída ochrany je IP55. Jsou natřeny barvou odstínu RAL7030 a na povrchu mají saténový lesk. Faktory okolí by měly vejít do okolních teplot -60 a + 40 ° C a nadmořská výška do 1000 metrů nad mořem. Po rozkliknutí konkrétního elektromotoru se vám zobrazí všechny jeho detailní charakteristiky. Zejména rozměrové výkresy, datové listy, dostupné montážní provedení, možnosti a cena dopravy, fotogalerie a podobně. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 608 345 282 nebo emailem na obchod@vyboelectric.eu a rádi vám poradíme.
  • -1400 ot. min. -1 elektromotory

    -1400 ot. min. -1 elektromotory (37)

    Elektromotory - Představení

    Elektromotory série AL & LC patří v kategorii do 22kW mezi elektromotory s nejvyšší kvalitou. Jsou vhodné pro použití jak pro běžné aplikace, tak i pro aplikace v průmyslovém prostředí.  

    Elektromotory - 1500 otáček - Skladem

      Motory máme skladem ve všech výkonech a provedeních. Výkonový rozsah se pohybuje od 0,09kW až do 500kW. 3000 otáčkové elektromotory mají 4 póly a pracují s trvalým zatížením S1. Izolované jsou třídou F a disponují ochranným krytím s označením IP55. Jejich povrch je natřen barvou s odstínem RAL7030 a má saténový lesk. Teplota okolí by neměla být nižší než -60 ° C a vyšší než 40 ° C. Limit maximální nadmořské výšky je 1000 m.n.m.   Po otevření konkrétního produktu máte k dispozici všechny podrobné informace a to: obsah základní výbavy, informace o uchycení, rozměrové výkresy, designové fotografie atd. Pokud máte nějaké dotazy, kontaktujte nás na:
    +420 608 345 282
    nebo na e-mail obchod@vyboelectric.eu.
  • -900 ot. min. -1 elektromotory

    -900 ot. min. -1 elektromotory (33)

    Elektromotory - 1000 otáček

    Elektromotory série AL & LC patří v kategorii do 22kW mezi elektromotory s nejvyšší kvalitou. Jsou vhodné pro použití jak pro běžné aplikace, tak i pro aplikace v průmyslovém prostředí. Motory máme skladem ve všech výkonech a provedeních.  

    Elektromotory - Základní popis

    - výkon od 0,09kW do 500kW - 4 póly - trvalé zatížení S1 - izolační třída F - ochranné krytí IP55 - nátěr s barevným odstínem RAL7030 - saténový lesk - teplota okolí od -60 ° C do 40 ° C - nadmořská výška do 1000 m.n.m.   K dalším podrobným datům se dostanete po rozkliknutí konkrétního produktu (základní výbava, rozměrové výkresy, designové fotografie, informace o uchycení, atd.). V případě dotazů nás kdykoli kontaktujte na: +420 608 345 282 nebo na e-mail obchod@vyboelectric.eu.
  • -700 ot. min. -1 elektromotory

    -700 ot. min. -1 elektromotory (29)

    Elektromotory - Základní data

    Výkon: 0,09kW - 500kW Póly: 4 Trvalé zatížení: S1 Izolační třída: F Ochranné krytí: IP55 Barevný odstín: RAL7030 se saténovým leskem Teplota okolí: -60 ° C do 40 ° C Nadmořská výška: do 1000 m.n.m.  

    Elektromotory - 750 otáček

    Elektromotory řady AL & LC řadíme mezi elektromotory s nejvyšší kvalitou v kategorii elektromotorů do 22kW. Jsou určeny k použití nejen pro běžné aplikace, ale také na využití v průmyslu. Motory jsou skladem ve všech provedeních a výkonech.Další informace o elektromotorech máte k dispozici po rozkliknutí konkrétních produktů (provedení, uchycení, základní výbava, rozměry, design atd.). V případě dotazů nás kdykoli kontaktujte na: +420 608 345 282 nebo na e-mail obchod@vyboelectric.eu.
  • Kroužkové a jeřábové elektromotory

    Kroužkové a jeřábové elektromotory (41)

    Kroužkové elektromotory skladem

    Všechny typy kroužkových elektromotorů držíme v jednom z největších skladů elektromotorů v blízkém okolí. To nám umožňuje okamžité expedování motorů a expresně rychlé doručení k zákazníkům. Nejlepší poměr ceny a kvality na trhu je ve VYBO Electric samozřejmostí.  

    Jaký kroužkový elektromotor je pro vás ten správný?

    Nevíte si vybrat správný elektromotor pro vaše potřeby? Nezoufejte a obraťte se na naše technické oddělení. Naši specializovaní pracovníci vám ochotně odpovědí na vaše dotazy a poradí s výběrem toho správného kroužkového elektromotoru pro vaše potřeby. Kontaktovat nás můžete emailem na obchod@vyboelectric.eu nebo telefonicky na +420 608 345 282.
  • Nízkonapěťové elektromotory velkých výkonů

    Nízkonapěťové elektromotory velkých výkonů (26)

  • Vysokonapěťové elektromotory

    Vysokonapěťové elektromotory (13)

  • Stejnosměrne elektromotory

    Stejnosměrne elektromotory (3)

  • Elektromotory do prostředí s nebezpečím výbuchu

    Elektromotory do prostředí s nebezpečím výbuchu (2)

  • Elektromotory s brzdou

    Elektromotory s brzdou (46)

    Elektromotory s brzdou - popis brzdy

    Existuje mnoho typů elektromagnetických brzd (zub, více disků, hystereze, magnetické částice). Nejrozšířenější verzí je design s jednou tváří. Elektromagnetické brzdy pracují elektricky, ale mechanicky přenášejí točivý moment. To je důvod, proč byly označovány jako elektro-mechanické spojky a brzdy. V průběhu let se tyto brzdy staly známými jako elektromagnetické a ne elektromechanické, které se více zabývali metodou ovládání a fyzickou činností. Vzhledem k tomu, že elektromagnetické brzdy se staly populárními, před více než 70 lety se dramaticky zvýšila rozmanitost aplikací a konstrukcí brzd, ale základní činnost elektromagnetické brzdy s jednou tváří zůstává stejná. 

    Známe 5 hlavních typů elektromagnetických brzd

    Jednostranná brzda

    Brzda třecí desky používá třecí plochu s jednou deskou na zapojení vstupních a výstupních členů spojky. Elektromagnetické brzdy s jedním čelem tvoří přibližně 80% všech brzdových aplikací, které se při brzdách využívají.

    Vypínací brzda

    Pokud se elektrická energie ztratí nebo úmyslně odpojí, tyto brzdy se podrží nebo zastaví. V minulosti některé společnosti označovali takové brzdy, jak nepříliš bezpečné. Tyto brzdy se obvykle používají na elektromotoru nebo v jeho blízkosti. Typické aplikace zahrnují robotiku, přidržovací brzdy pro kuličkové šrouby Z a servomotorové brzdy. Brzdy jsou dostupné ve více napětích a mohou mít buď standardní vůli nebo nulové náboje. Vícenásobné disky mohou být také použity pro zvýšení brzdného momentu bez zvýšení průměru brzdy. K dispozici jsou 2 hlavní typy přidržovacích brzd. Prvním z nich jsou pružinové brzdy. Druhou jsou brzdy s permanentním magnetem.

    Částicová brzda

    Magnetické částicové brzdy jsou jedinečné svou konstrukcí z jiných elektromechanických brzd díky širokému rozsahu provozních kroutících momentů. Podobně jako elektromechanická brzda je moment k napětí téměř lineární; v magnetické částicové brzdě však lze velmi přesně regulovat točivý moment (v rozsahu provozních otáček jednotky). Díky tomu jsou tyto jednotky ideální pro aplikace na regulaci napětí, jako je navíjení drátu, kontrola fólie, fólie a pásky. Díky své rychlé odezvě je lze používat i v aplikacích s vysokým cyklem, jako jsou čtečky magnetických karet, třídící stroje a etiketovací zařízení.

    Hysterezní silová brzda

    Elektrické hysterezní jednotky mají extrémně široký rozsah točivého momentu. Jelikož tyto jednotky lze ovládat na dálku, jsou ideální pro aplikace ve zkušebních stanicích, kde se vyžaduje různý točivý moment. Jelikož utahovací moment je minimální, tyto jednotky nabízejí nejširší možný rozsah točivého momentu kteréhokoliv z produktů hystereze. Většina aplikací s pohonem hystereze jednotek je v požadavcích testovacího stánku.

    Vícenásobná kotoučová brzda

    Vícenásobné kotoučové brzdy se používají k dosažení extrémně vysokého točivého momentu v malém prostoru. Tyto brzdy mohou být použity buď mokré nebo suché, což je činí ideálními pro provoz ve vícerychlostních převodovkách, v obráběcích strojích nebo v terénních zařízeních.
  • Vibrační elektromotory

    Vibrační elektromotory (42)

    Série těchto elektro motorů pokrývá množství potřebných prací na vibračních zařízeních ve všech průmyslových odvětvích. Vibrační elektro motory BM jsou vyráběny v souladu s těmito směrnicemi EHS: 2006/42/CE Bezpečnost strojů, 2004/108/CE Elektromagnetická kompatibilita a 2006/95/CE Nízké napětí. Jsou dostupné i v provedeních podle ATEX 94/9/CE. Elektro motory disponují třífázovým vstupním napětím v standardních vyhotoveních 50Hz 220-230/380-400V a 60Hz 220-240/440-480V. Frekvenční měniče jsou vhodným doplňkem pro vibrační elektromotory. Tyto elektromotory mají nízko ztrátové magnetické laminační jádro, které dovoluje zvyšovat účinnost a zároveň snižovat zahřívání. Využívají ložiska s velkou nosností ve speciálních provedeních, které s přehledem odolají vysokým odstředivým silám a vibracím.
  • Pilové elektromotory

    Pilové elektromotory (14)

    Pilové elektromotory

    Asynchronní třífázové a jednofázové motory s kompaktními rozměry byly studovány pro všechny aplikace, ve kterých se požaduje vysoký výkon, ale omezené rozměry. Jsou vhodné pro aplikace na řezacích strojích (např. Kotoučové pily), protože snížený tvar umožňuje maximální využití výšky řezání. Jsou vhodné zejména pro všechny stroje a aplikace, kde je třeba zmenšit potřebný prostor motoru. Pilové elektromotory se obvykle dodávají s levým nebo pravým závitovým hřídelem, dvěma přírubami a jednou maticí k upevnění řezného nástroje. Hřídel lze snadno upravit podle potřeb našich zákazníků. Kompaktní pilové motory lze použít s měničem.  

    Standardní provedení pilových elektromotorů

    Výška hřídele: 65, 90 a 100 Tepelná třída "F" Rychlost: 1500 a 3000 ot./min Výkon: 1,5 až 8 kW Třída ochrany: IP55 Napětí a frekvence: 230 V jednofázové a 400 V třífázové / 50Hz
  • Jednofázové elektromotory 1x230V

    Jednofázové elektromotory 1x230V (18)

    Jak funguje jednofázový elektromotor?

    Abychom pochopili, jak pracuje elektrický indukční jednofázový elektromotor, je užitečné pochopit základy třífázového indukčního motoru.Jednofázové elektromotory používají stejný princip jako třífázové motory kromě toho, že odcházejí z jedné fáze. Vyžaduje se, aby vytvořily druhou fázi na generování rotujícího magnetického pole ve statoru.Proud v statoru třífázového motoru (stacionární cívky v motoru) nastavuje rotující magnetické pole. Magnetické pole se otáčí v důsledku 120° fázového posunu v každé fázi napájecího zdroje. Toto rotující magnetické pole indukuje proud v tyčích rotoru. Proud v rotoru vytváří své vlastní magnetické pole. Interakce mezi magnetickým polem statoru a rotoru způsobí rotaci rotoru. Důležitá poznámka pro třífázové motory spočívá v tom, že proto, že odcházejí ze tří fází, které jsou navzájem odsazeny, jsou samočinné.

    Jak jednofázový elektromotor "rotuje"?

    Jednofázové elektromotory pracují na stejném principu jako třífázové motory, kromě toho, že se vypínají pouze z jedné fáze. Jedna fáze nastavuje oscilující magnetické pole, které jde spíše a dál než rotující magnetické pole. Díky tomu má skutečný jednofázový motor nulový startovací moment. Jakmile se však rotor začne otáčet, bude pokračovat v otáčení v důsledku oscilujícího magnetického pole ve statoru.V průběhu let inženýři přišli s chytrými způsoby, jak začít jednofázové motory. Většina z nich zahrnuje vytvoření druhé fáze, která pomáhá vytvářet rotující magnetické pole ve statoru. Tato fáze se často nazývá startovací fáze nebo pomocná fáze.

    Typy jednofázových motorů

    Některé z různých typů jednofázových elektromotorů jsou motory se stíněnými póly, motory s dělenou fází, motory s permanentním děleným kondenzátorem (také nazývané motory s jednou hodnotou kondenzátoru) a motory se dvěma hodnotami kondenzátoru. Hlavním rozdílem v konstrukci těchto motorů je způsob výroby druhé fáze. Stínovaný pól a motory s dělenou fází nepoužívají kondenzátor, zatímco permanentní dělený kondenzátor (PSC) a dvouhodnotové kondenzátorové motory ano. Fázová fáze a dva hodnotové kondenzátorové motory mohou použít odstředivý spínač na vypnutí startovací fáze, když motory dosáhnou požadovanou rychlost, zatímco stíněné pólové a PSC motory nemají přepínač.Každý z těchto motorů má také různé výkonnostní kompromisy. Motory se stíněnými póly jsou velmi jednoduché motory a obvykle jsou levné, ale mají nízkou účinnost a jsou zpravidla pro nízkonapěťové aplikace. Motory s dělenou fází jsou obecně levnými motory, ale mají nízký startovací moment a vysoký startovací proud.
  • Frekvenční měniče

    Frekvenční měniče (166)

    vyberte si z naší nabídky frekvenčních měničů
  • Elektromotory ostatních výrobců v nejlepších cenách

    Elektromotory ostatních výrobců v nejlepších cenách (112)

    Dodávame elektromotory v nejlepších cenách.
  • Čelní elektropřevodovky

    Čelní elektropřevodovky (4)

    Čelní elektropřevodovky

    Čelní elektropřevodovky (nebo i kuželočelní) se řadí mezi velmi variabilní a moderní řešení úhlových převodů. Největší výhodou čelních převodů je jejich vysoká účinnost, což je také důvodem proč začínají být šnekové převodovky těmito převodovkami nahrazovány (nízká účinnost je u šnekových převodovek obecným problémem). Jejich vysoká účinnost a dlouhá životnost umožňuje ušetřit více energie, takže mají i rychlejší ekonomickou návratnost.  

    Složení čelní převodovky

    Sestavu kuželočelní převodovky tvoří ozubená kola v místě protnutí obou hřídelí. Platí, že čelní plochy zkosení ozubených kol mají tvar kužele. Tyto převody se většinou montují na hřídele, vzdálené od sebe 90 stupňů (je však možné je vyrobit, aby fungovaly i v jiných úhlech).  

    Typy převodovek v naší nabídce

    Čelní převodovky Šnekové převodovky  

    Výhody & nevýhody čelních elektropřevodovek

    Výhody
    • -dlouhá životnost produktu
    • -vysoký točivý moment
    • -vysoká účinnost
    • -přesnost
    Nevýhody
    • -vyšší cena
  • Šnekové elektropřevodovky

    Šnekové elektropřevodovky (9)

    Šnekové elektropřevodovky WGM

    Šnekové elektropřevodovky jsou nejpoužívanějším a zároveň nejlevnějším typem převodovek v průmyslu. Používají se při různých aplikacích - často jde o různé jednoúčelové zařízení, dopravníky, automatické kotle a pod.Převodovky do velikosti WGM090 jsou vyráběny ze slitiny hliníku a skříně větších převodovek (WGM110-150) se vyrábějí z litiny.V nabídce máme i další příslušenství, které k WGM převodovkám doporučujeme: boční upínací příruby, ramena reakce, kity výstupních hřídelů atd.Všechny šnekové převodovky se dodávají i s mazací náplní. Menší převodovky používají syntetický olej a převodovky WGM110 a větší olej minerální.  

    Proč nakoupit od nás?

    V první řadě jde o expresní doručení převodovky. Díky držení všech typů a velikostí převodovek skladem, je termín doručení vašeho zařízení většinou hned následující pracovní den. V případě zájmu vám umíme převodovku dodat spolu s elektromotorem, podle vámi požadované montážní pozice.Dalšími důvody proč u nás nakoupit je také výborný poměr ceny ke kvalitě výrobku, vynikající servis, technická podpora, 3D modely zařízení a rozměrové listy.

Elektromotory, elektromotor- VYBO Electric

Elektro motor je nedílnou součástí průmyslu. Celosvětově se až 75% vytvořené elektrické energie zpotrebuje při činnosti elektromotorů.

Společnost VYBO Electric se zabývá velmi širokým spektrem elektromotorů od výkonu: 0,1kW do výkonu 40mW (40 000kW).

Všechny standardní elektromotory se snažíme držet skladem od 0,1kW do 2400kW na různá napětí.

Kvalita: Elektromotory VYBO Electric jsou kvalitativně řazeny do nejvyšší kvality Evropského charakteru. Spolehlivostí a robustností a pevností jsou na maximální úrovni.

Standardní řady elektromotorů AL a LC produkujeme do výkonu 400kW.

Elektro motory 1,2,3AL - 0,1kW-22kW

Elektro motory 1,2,3LC - 11kW-400kW


Další radou je:

H17RL-160kW-2400kW – nízkonapěťové elektromotory
H17R-160kW-2400kW - elektromotory středního a vysokého napětí-vysokonapěťové elektormotory
H27R-160kW-20 000kW - elektromotory vysokonapěťové s chlazením IC611

Těšíme se na spolupráci s Vámi. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Věříme, že si u nás vyberete jakýkoliv elektromotor.

elektro motory vybo electric elektro motory skladom elektromotory skladom elektromotor lvhv stator elektromotoru